Saturday, May 15, 2010

بهانه

امین نفتی که لبتاپ نفتی اش رو اون سال های اول گرفته بود یه بار نکته ای در کار ما کرد. گفت : لپ تاپت رو که اتیش می کنی و سرت رو می کنی توش, مهم نیست که چه غلطی می کنی, مهم اینه که ملت فکر می کنند داری کار حسابی می کنی و دیگه نمی ان سر به سرت بزارن. میزارنت به حال خودت

حالا خوبی سیگار روشن هم همینه, دستت که باشه هرچی هم آه بکشی کسی کاری به کارت نداره. همه می گند داره سیگار می کشه

پینوشت خاص:‌ اگه اینجا رو می خونی, استاد روان شناس شما رو عرض می کنم, تو رو مرگ هر کی دوس داری قسم, از ما بکش بیرون. من خودم ته کله خرم. تو دیگه ما رو ابکش چلو کش نکن . . . این رو دوس ندارم تکرار کنما . . . بعدش هم نیا بگو که فهمیدم با من بودی ها (‌ببین کار من بدبخت به کجا کشیده که دارم چی رو توضیح می دم )‌ . . . نمی خوام باور کنم که چیز به این سادگی رو نمی فهمی . . . فقط بکش بیرون

پینوشت عام: وقتی می گه " تا منتهای عالم پندار" گل  لقت نمی کنه ها

2 comments:

  1. vala in ehtemlan male ghadim madim nadimaaa bude ! chon hamin alan khastam ye saat saram tu laptop e khodam bashee ( taze sigaramam dastam buuud ) 76876876 naafr rikhtan sarammm zahremar am shod ! hala mahi ye bar khastim kare elmi bokonim ! biaaa ,,, valla ba in nunashun !

    ReplyDelete
  2. سلام
    دلم می خواد یه چیزی بگم اما جرات نمی کنم
    فکر کنم همون سلام از همه چیز بهتره

    امشب به یادت بودم

    دلم برای شما تنگ می شود گاهی

    بهشت دل

    ReplyDelete