Monday, September 27, 2010

امشب - موخر نامه

امشب دارم دیوونه می شم.. . چیه تو این هوا . . من چمه . . . خدا دارم دیوونه میشم . . دارم دیوونه میشم . . دارم می ترکم . . . من می خوام همه چی تموم شه . . من می خوام بمیرم . . . یکی به داد من برسه . . . شما می بینید اینی رو که من می بینم  . . می بینید؟ پس یه کاری بکنید . . . چی کار کنیم. . . چی کار میشه کرد .. من امروز با صد نفر اشتی کردم همین جوری نشستم وصیت نامه ام را هم نوشتم اما اینا همه اش همین جوری بود . . . امروز یه جوری بود اما فقط یه جوری بود اما امشب یه جور دیگه استت

هوووووااااااارررر امشب داره یه اتفاقی می افته  . . . جان خودم دوروغ نمی گم . . امشب داره یه جوری میشه . . .امشب چیه داستان .. چرا اینجوریه . . . بابا بلند شید  . . به کی زنگ بزنم . . .چی بگم . . امشب به اندازه یه یه سال من دارم دود می کشم اما ارومم نمیشم امشب داره یه جوری میشه  . . . امشب یه جوریه . . .من نفس ندارم . . . به کی بگم چی بگم . . . یکی بیاد من رو بکشه  . . .یکی بیاد من رو مخفی کنه . . . یکی زیر این دیگ رو کم کنه .. . هوار . . .هواااااااااااا

No comments:

Post a Comment