Thursday, July 15, 2010

واقعا که ایندی

یعنی واقعا چیز تو این عقل جمعی!!‌ ما اومدیم برای یک بار هم که شده از خودمون فرهنگ و هنر درکنیم, گفتیم بشینیم ده تا یا بیستا یا نمی دونم چند تا فیلم برتر تاریخ سینما رو ببینیم. رفتیم ای ام دی بی لیست گرفتیم و همین جوری از اون اولاش ۳-۴ تاش رو که ندیده بودیم دادیم بیارند. امرو رفتم گرفتمشون و این بعداز ظهر که هم از خواب و خستگی دارم می میرم و هم گشنمه و هم داشتم این فوتوشاپ ماتم رو دزدکانه فروگذار می کردم  گفتیم یکی از اینا رو هم ببینیم  . . همین جوری دست کردیم تو کیف این ایندیاناجونز اومد دم دست . . . ما هم گذاشتیم تو دستگاه  . . .من قبلا بازی اش رو دیده بودم که خوب مثه اکثر این بازی ها هم رو می کشند  . .اما من فکر نمی کردم فیلمش اینقد مزخرف باشه. صد رحمت به فیلم هندی های اتوبوس های اصفان ترون  . .حتی اونایی که می رفتند ترمینال جنوب!!‌ من الان هرچی بخوام بگم باید فش بدم که خب نمی شه.  پس سکوت می کنم اما دو تا نتیجه اخلاقی می گیریم :

 اول که ااجان به این عقل جمعی خیلی دل خوش نکنید 
دوم اینکه هرچی اومد دم دست استفاده نکنید


روح الگروی بزرگ, من رو ببخش که فضای معنوی تو رو الوده کردم . . من رو عفو کن . .
پینوشت:‌ما البت از ایندیانا جونز هم منظور خودمون رو درمیارم. عموجواد برسون که بعد این دو خط تو باید بری منبر
1:32:28
The lady: You're not the man I knew ten years ago
Indiana Jones: It's not the years, honey. It's the millage.

No comments:

Post a Comment