Thursday, July 15, 2010

ای جان

یعنی رپ و عکاسی. می ترکونند . . .


این اهنگای شاهین نجفی خیلی خوبه .مخصوصا بعضی هاش . . اگه چینی نازک روحیه ی لطیف بعضی از ما اونقد تحمل داشته باشه که بتونه درد و فشار رو به زبون تازه ای بشنوند. 
لعنتی ها, ما سر این دو ذره فکر و فلسفه  وفرهنگ مشترکیم. اینقده پز نیایید که خیلی خفنید.  چه فرقی داره  . . تو وقتی شاکی می زنی شعر می گی و تر می زنی به هیکل یارو و کل هویت و فکر طرف گل می میالید اینا (‌ما )‌فحش می دیم. فحش ما بعد نیم ساعت فراموش میشه, بد و بیراه ادیبانه ی شما تا کی می مونه؟ 

من نمی گم ما بهتریم اما می گم ما باید یاد بگیریم به حرف هم گوش کنیم. همون قدری که شنیدن اهنگ های ضایع رپ ما که سر و پا فحش های خیابونیه واسه شما ضایعه, همون اندازه  مست شدن عارفانه عاشقانه متعالی شما با شجر و امیز مرادخان تمبکی و تار استاد مطرب العلمای نی داوود و لطفعلی خان مزغون  نواز چیز السلطان در مایه ی شور چپ  لاهور فرود به شوشتر و گل و بلبل واسه ما مزخرفه. . .  اما لعنتی تا تو به من بگی بی فرهنگ هنر نشاس و من به تو بگم هنر بشاس هر جفتمون خاکمون به سره. . .من دارم این مزخرفات تو رو گوش می دم و سعی می کنم خوابم نبره ببینم چیه اینقد این شجر هی می خونه و شما به به می کنید  . . . چرا وقتی استاد هنوز اولش خفه است شما ها هنو هیچی نشه گردنتون رو مثه منار جنبون تکون می دید و مست بازی در میارید .. . حالا تو شریک لعنتی هم بیا یه ذره بشین رپ و راک درست درمون گوش کن بلکه یه کم ادم بشی!!‌بیا گوش کن ببین ما چرا اینقد گیر ایناییم . . .

ای با تو اما . . . قرنه !!‌

امیر داره میره . . . تو بگیر انگار فرزاد بخواد بره . .  من هم میرم شاید با یه می اضافه.  

No comments:

Post a Comment