Friday, July 16, 2010

فال شیخ

مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد- نقش هر نغمه که زد راه به جایی دارد
عالم از ناله ی عشاق مبادا خالی- که خوش اهنگ و فرحبخش هوایی دارد
پیر دردی کش ما گرچه ندارد زر و زور- خوش عطابخش و خطا پوش خدایی دارد
محترم دار دلم کین مگس قند پرست - تا هواخواه تو شد فر همایی دارد
از عدالت نبود دور گرش پرسند حال- پادشاهی که به همسایه گدایی دارد
اشک خونین به طبیبان بنمودم گفتند- درد عشق است و جگرسوز دوایی دارد
ستم از غمزه میاموز که در مکتب عشق- هر عمل اجری و هر کرده جزایی دارد
نغز گفت ان بت ترسابچه ی باده پرست- شادی روی کسی خور که صفایی دارد
بیت اخر حذف!!

دارم فک می کنم که روی کسی که صفایی داشته باشه رو داشته ام. همین بچه هایی که بچه هایی که اینجا بودندو همین امیر و ابتین یا حتی ارمین که دیشب مخش رو خوردم . . .ایراد از خودمه .. خودم ژستی تر شدم. خودم داغون و مزخرف  تر شدم . . .
 کاشکی ادم تر بشم یه کم . . . حتی یک کم

پینوشت»  این تر ها رو قبل اینکه اومدم پابلیش کنم گذاشتم!!‌شاکی ام که به اندازه ی کافی طیفی نگاه نمی کنم. 

No comments:

Post a Comment