Thursday, July 29, 2010

امشب مسکوت

ادم ها عوض می شوند, هیچ حقیقتی به مانند اکبر این گونه است وجود ندارد. اکبر در هر لحظه ای به یک گونه است, هرچند که این گونه ها با هم رابطه ی مشخصی را می سازند :‌ مسیر زندگی یک ادم

این عبارت بالا را تا وقتی در مورد سایرین فکر می کنی, درست یا غلط یک عبارت مشخص به نظر می اید در حالی که می توانم در مورد خودم هم چنین فکر کنم و دو سال پیش با امروزم را مقایسه کنم و ببینم که از ان حال به این حال  چگونه تغییر کرده ام و شباهت و تفاوت این دو ادم , این دو زمان چگونه است. . شروع این فکر, وقتی در مورد خودم است, کمی اصطکاک دارد. 

----------
پینوشت: 
مطلبی خواندم از دوستی مبنی بر گراف های سه نفره. بسیار خوب و زییا مدل کرده بود و از خواندنش لذت بردم. توصیه ای  پازیتیو برایش داشتم لکن نگران از برداشت نادرست, از تماس مستقیم خودداری کردم. حرفم این بود:‌عزیز دل, به یال حساس تر برس. به یالی برس که دونفره تر است, یالی که به راحتی قابل ترمیم و یا بازیابی نیست. آن یالهای متقارن که به عنصر سوم می رسند, دیر یا زود, کامل یا ناقص, ترمیم می شوند, لکن ان یال مهربان پر از احساس, حساس تر است و به این سادگی ها باز یافته نمی شود.  . 
[پوزخند تماشاچیان]. 

No comments:

Post a Comment